Uppe med tuppen..

I morse ringde väckarklockan redan 05.45, vi har varit och lämnat in BMWn på service..
Så hoppade jag och Nisse av en bit hemifrån och gick en liten morgonprompis.
Nyss har jag ätit en good frukost, Jordgubbssmoothi, det godaste som finns just nu. (den står där på soffbordet och är rosa:))
Jag hade kunnat dricka 7 om dagen, men håller mig till 1, max 2:)

Här är iaf våran nya soffa, (min kameralins behövs nog rengöras)


Mycket skön..

Och så här ser jag ut den här veckan..


Vi var till BM i måndags, det gick bra, SFmåttet var 29, och hjärtljuden 140-141..
Jag undrar så mycket om det är en tjej eller kille, dom säger ju hjärtljud över 140 brukar det vara tjej, under 140 kille, så självklart ligger vi prick mitt emellan..
Testade pendla en ring över magen igår oxå, första gången så blev det en cirkel, så testade jag igen då pendlade den fram och tillbaka..
Och på Ultraljudet låg den ju bakochfram och upp och ner, nää men åt helt fel håll för att det skulle vara möjligt att se vad det är..

Har ni några andra tips på gammal skrock?=)

Jag tror jag har 2-3 avsnitt av andra avenyn att titta!
Ska börja kolla NU!

Heipa


Kommentarer
Postat av: K.U

Finaste Karin!!! Puss och kram

2010-04-28 @ 09:40:26
Postat av: Elin (Emmas storasyster)

Och idag är det Andra Avenyn igen, får inte missas :-)



Jag har funderat på om man kanske ska ta en sväng förbi Skellefteå och komma och hälsa på er nån dag. Var har du för tel nr? :-)



Kram kram!

2010-04-28 @ 10:03:14
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: Lisette

Soffan var superfin!!! Och du o magen också såklart!

Den växer för varje vecka, alltså så att man ser skillnad!

Vad skönt ni ska ha det där i soffan du, bejbisen och Nisse! :)



Puss och Kram

2010-04-28 @ 14:37:23
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.familjeliv.se/Vantar_barn/Kalender/flicka-eller-pojke.php?year=1981&month=12&day=03&oval_year=2009&oval_month=12&oval_day=13&submit=R%E4kna+ut

2010-04-28 @ 18:29:48
Postat av: Linda

Jag tror fortfarande det är en kille :-P

Leos hjärtljud låg nästan aldrig under 144 mest mellan 144-150 :-)

Kram kram

2010-04-28 @ 20:09:09
URL: http://familjenbystrom.blogspot.com
Postat av: Ann

hjärtljud stämmer sällan...mina har haft hjärtljud på ca 154 och då borde det ju ha blivit tjejer men det stämde ju inte alls.:)



Sköt om dig/er!

kram



2010-04-28 @ 21:55:59
Postat av: Therese

Oj vad magen har växt sen sist...superfin mage har du. Det där med skrock stämmer sällan men det är skoj att fundera. Kram

2010-04-28 @ 22:24:57
Postat av: Anonym

Om man får en raggarsträng är det oftast en flicka :)

Stämde på mig, inget sträck och det blev en pojk!

2010-04-29 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0