Fångarna på fortet..

Va roligt det är med fångarna på fortet igen!
Jag tycker dock dom förstör det lite, det ska ju vara ett mysigt helgprogram..
Inte gå VARJE dag...

Imorgon ska jag å Jeanette gå på stan..
Lunch och kolla lite på Lindex (vi fick våra medlemskort+ rabatt idag) å sånt!

Sen på Fredag ska jag å fika med Therese!
Det blir skoj det var verkligen länge sen sist!

I helgen är det matfesten, och jag som gillar mat väldigt mycket hoppas verkligen på bättre väder så man ids ta sig dit..

Idag har det verkligen regnat sen jag öppnade ögonen och fortfarande..


Ryktet (och nsd) säger förresten att det har SNÖAT i Kiruna idag...
Helt galet det är ju Augusti ännu!!

Nå hur som helst har jag vääärldens Kirunalängtan!
Jag vill och träffa min släkt och mina vänner och visa min underbara dotter till ALLA :)
Mysa hos mamma å pappa å bada bastu och sånt! <3

(hos mamma å pappa)

Jag hoppas att Johan får ledigt mycket snart så vi kan åka..
Det blir dock tidigast om 2 veckor.. (mamma ska på tjejmilen nästa helg)


Heipa


Kommentarer
Postat av: Elin

Hade vart kul om vi kunde pricka in samma helg att åka upp till kiruna så kan man träffas alla på gruvtrollet :-)

2010-08-26 @ 12:27:14
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com
Postat av: Elin

Pappa fyller 50år i oktober så vi funderar på att åka upp nångång i mitten/slutet. Ni då?

2010-08-27 @ 14:12:20
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0