Jag köpte..

Den bärselen på bilden från blocket, den har funkat jättebra, han använt den några gånger!

Är helt slut nu efter en natt på sjukhuset, allt om det står i Agnes blogg.


Igår på sjukhuset kollade vi Wallander "Vålnaden"




Den var bra liksom alla andra Wallanderfilmer!

Vi har även sett "till vildingarnas land" här i veckan

den var dock skitdålig!
Det var ssom ingen handlig i den, filmer brukar ju som gå ut på något, att nån ska besegras, mördare ska hittas, uppdrag ska lösas eller vad som helst, men den här filmen, dom sprang som mest omkring bara och hoppade lite och sådär, man väntade som hela tiden på att nåt skulle hända men icket..
Eller så är jag och Johan så dumma att vi inte förstod den:)


Nä nu ska jag se vad man ska hitta på till middag idag!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Elin

hej! du har fått ett bloggaward från mig, kolla in min blogg! Ha de bra! :-)

2010-08-18 @ 21:22:50
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com
Postat av: Marro

Jag vill också läsa agnes blogg :)

2010-08-20 @ 10:06:35
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: mari

filmen var kass, vi håller med!

2010-08-21 @ 23:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0