Bröderna Karlsson

Jag och Johan såg den filmen igår, den var verkligen rolig tyckte vi båda!

Kan verkligen rekommendera att se den!


I fredags såg vi "Trollkarlens lärling"

Den var oxå helt okej, en film i min och Johans smak!


(bilder lånade från google)

Sen har vi hyrt en film till men den har vi inte hunnit se ännu, så återkommer om den sen.

INGEN har hört av sig om att dom har ett hus till oss, typiskt!
Eller okej, en mäklare skickade sms om ett hus, men det fanns ju redan på hemnet och det är på samma gata som vi bor nu, jag tycker inte det här är såå bra läge men vi ska väl å kolla på den i slutet av veckan iaf..
Det är som alldeles för långt till skolan och sånt, bor mycket hellre lite närmare "centrum" här i Bergsbyn..


Aja nu har jag inte så mkt mer att berätta...


Jag gruvar mig lite för dom där jäkla sprutorna Agnes ska få imorgon.
Men men skönt att ha det bortgjort sen iaf, och det är ju såklart bra att ta dom, lite hemskt bara just själva tagandet..

Jaja

Heipa


Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Hej Karin! Såg nu att du hade skrivit i min blogg =) Jag är lite efter.... eller rättare sagt så har vi inte haft något internet dom senaste veckorna.. men nu är det löst. Kul att du skriver också... då har jag nåt att läsa =) Vi syns väl imorgon hos Linn?! =)

2010-12-13 @ 19:19:52
URL: http://youandmealwaysandforever.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-19 @ 00:46:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0