Hojja va länge sen jag skrivit.

Fast egentligen skrev jag väldigt nyss men råkade på nåt sätt markera hela texten och allt försvann när jag råkade trycke på nån tangent, jäääkla skit!

Aja, hur som helst, vi var förra helgen på Nordpoolen, det var jättemysigt, vi badade i alla pooler och bastusar och vi testade även utomhuspoolen men där var det kallt. Vi var där några timmar och sen åkte vi hem och gjorde porterstek. Gott!



Fick värsta fina blommorna:) Som lever ännu! Häftigt!


Den här helgen var vi på Buddy Holly med mamma och pappa, moster och Micke, den var bra! innan det var vi ut och åt på Baan Thai, jag åt en plankstek som var helt sjukt god!
Sen delade jag och Johan på en Bananasplitt:)

Igår var vi på storheden och se åkte vi hem till oss allihopa och åt tacos! Det var oxå väldigt gott!

På tal om gott testa ballerina kladdkaka! Och det stämmer doppa så blir dom ännu godare:)

 (Bild från google)

 


Det var riiiktigt kallt i helgen, jag tycker hela vintern har varit svinkall, när ska det börja bli lite mildare egenligen?


Jag har bara 4 arbetsdagar kvar nu, känns helt sjukt!=) Sen ska jag vara ledig i tp 1,5 ÅR, om allt går bra såklart!


Nu är vi i vecka 24, helt sjukt va snabbt tiden går, snart är 2/3 klart...



Magen växer och växer.

på onsdag ska vi till barnmorskan, få se vad hon säger då, hon är så himla konstig, ska bli skönt att byta när vi flyttar till Skella.


nää nu ska jag göra iordning lite middag!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Sån söt liten mage du har fått. Kram

2010-02-22 @ 20:43:02
Postat av: Elin Stålnacke

Vad kul att ni har det bra och att magen växer :-)

Ja du jag blir galen utav dessa utslag och att både Liam och jag är dunderförkylda. Bara Liams öroninflamation går över så är jag mycket mycket nöjdare.

Ha de bra!

Kram

2010-02-23 @ 22:05:53
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: K.U

Åh Karin, du är så fin!!

Jag får nästan en tår...



Jag tänker tillbaka på vårt första möte och vi var så småa då, nu ska du ha en baby :)

Snacka nostalgisk man blev nu hehe

kram på dig

2010-02-24 @ 07:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0