Jag klarade mig inte..

Nu är även jag svinförkyld, näsan rinner, halsen kliar osv..
MEN som tur är verkar Agnes än så länge ha klarat sig iaf, och det är ju det viktigaste!
Vi har iaf bestämt oss för att kurera i helgen så vi är friska sen till veckan, vi ska på Hemmakväll å hyra nå filmer och sånt nu när Johan slutar jobbet.


Agens ligger här bredvid mig och sover i sin fina Agnes body!

Hon har verkligen blivit rund om kinderna nu..


Och dubbelhaka:)
Men hojja så söt hon är..
Man vill fota allt hon gör, man måste sansa sig ibland..:)


Igår kväll/natt satt jag och googlade dopsånger, och jag har grinat och grinat.. Va fina dom är vissa alltså, vet inte om vi kan ha nån sån på dopet om man ska börja grina som en tok, fast vi har ju inte ens bestämt när vi ska ha dop och sånt ännu så kanske går bättre om några veckor, får träna på att bita ihop:)
Om nån har förslag på fina visor så tas dom tacksamt emot:)

Hade tänkt anlita Alle att sjunga och spela, har dock inte frågat honom ännu:)



Nää nu borde Jossi dyka upp när som helst så ska göra oss i ordning så det bara är att åka..
Börjar bli lite hungrig.. Är dock inte sugen på att laga mat så få se om gubben oxå tycker att idag är en utmärkt dag för tex pizza från viking.. :)

Trevlig helg!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisette

Hihi, vilken liten tjockis hon är! Såå söt!

Längtar tills jag ska få träffa er.

Puss

2010-07-23 @ 20:51:19
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hihi, sötnöt! ser riktigt gossig ut :) Emil och hans bror anton spelade "Mitt lilla barn" av Jojje Wadenius på deras systers sons dop. Den är så bra! men lite hemsk också.

http://www.youtube.com/watch?v=NUAvtZdsX0A

2010-07-23 @ 23:28:02
Postat av: Lisa

finns bättre version på spotify.

2010-07-23 @ 23:33:00
Postat av: maria karlsson

http://www.youtube.com/watch?v=aq5-O67UZ_g&feature=related Hej Karin o lilla agnes!!!! hon har ju växt jättemycket nu! så söt. ska hon döpas i kyrkan eller??? massa kramar från söder!

2010-07-24 @ 23:23:44
Postat av: Therese

Vilka goa kinder. Kram

2010-07-25 @ 20:34:12
Postat av: Elin

På Valters dop hade vi "Handens fem fingrar". Den e rar tycker jag :)

Men det finns måååånga mååånga att välja mellan :D En hel djungel.



Ha det bra! Kram

2010-07-26 @ 01:24:13
URL: http://livetmedvalter.blogspot.com
Postat av: Elin

Hoppas du lyckats blivit kvitt din förkylning nu! :-)

2010-08-02 @ 17:25:32
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0