2 dagar kvar..

Och vi har fått myrinvation INOMHUS!
Usch, det är myror överallt.. typiskt det är söndag oxå, då kan dom ju inte ens komma å hjälpa.. Men vi ska ringa imorgon och säga att dom får fixa bort dom innan vi kommer hem från sjukhuset..
Dom är i hela hallen, i köket, springer omkring på diskbänken och överallt! FYfan..
Det blir definitivt inte att laga nån mat hemma förrän dom är borta!


Igår var vi och blev blev bjudna på middag hos storebror och Linda, det var grillat, verkligen gott!!
Så spelade vi nåt frågesportspel det var svinskoj, kanske dags att köpa tv spel för oss oxå!


Ja nu är det bara två dagar kvar, fy fan va nervös jag börjar bli alltså! Herregud, jag längtar verkligen tills det är tisdag och gjort.. Det är ju oftast så att man är mest nervös innan man ska göra saker, när man sen väl är inne i det och gör det så brukar det ju gå hur bra som helst..


Imorgon ska vi till sjukhuset och bli inskriven, det står i pappret att man ska avsätta 3 timmar till de besöket.. så får se vad dom mer gör.. Tydligen prover (usch) och sånt som ska tas..
Nå skönt jag har min älskling, som har tagit ledigt imorgon, hade inte velat vara själv där!


Idag ska vi ha en lugn mysdag.. Blir nog att se nån film, beställa nån god mat, och inte göra så mkt mer..


Heipa


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh, sååå spännande :D

2010-06-13 @ 18:48:41
Postat av: Elin

Åh så roligt snart har ni den lille i er famn. Mys! :-)

2010-06-13 @ 20:06:33
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: Therese

Så mysigt. Men jag förstår att det börjar bli lite nervöst nu. Kram

2010-06-13 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0