8 dagar...

Ja nu kan man ju inte säga så mycket annat än att man verkligen har nedräkning..
Om prick en vecka lä vi vara så nervös att man knappt vet vad man heter:)
Det är svårt att tänka på så mkt annat just nu, känner mig som i en bubbla på nåt sätt.. :)


Mitt magonda försvann på lördag eftermiddag, helt som bortblåst och har inte känt av det ens lite sen dess.
Jag undrar verkligen vad det var, det bara smällde till och kom och var nästan outlidligt, sen försvann det lika fort, fast en dag senare då..



I helgen har spjälsängen blivit ihopskruvad och bäddad, så nu kan den sova nånstans när den kommer:)
Johan har även skruvat ihop våran nya grill, hade tänkt inviga den idag, men få se om vädret har tänkt det oxå.
Vars tog solen och värmen vägen??


Nä ska nog hoppa i duschen och bli lite människa nu, känner mig verkligen helt slut fast jag sovit riktigt bra i natt, kanske är för att man verkligen är i slutspurten nu..


Heipa


Kommentarer
Postat av: Julia

Nu är det verkligen inte länge kvar, spännande! :) Tur att bebis fått en säng också, blir så tråkigt om den måste sova på golvet! ;)

2010-06-07 @ 13:16:05
URL: http://lillatyra.blogg.se/
Postat av: Lisette

Oj oj oj kära du!

Sist vi pratade så sa vi ju att det kommer gå så fort, och nu är det bara sååååå lite kvar!

Spännande!

Tänk att två av mina bästisar får bejbisar typ samtidigt! Helt otroligt roligt!

Puss

2010-06-07 @ 14:51:14
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh så spännande...8 dagar. Kram

2010-06-07 @ 22:28:11
Postat av: Lisa

ÅÅÅ va spännande Karin!! Wiii! Vi kommer va på Kreta när lillpyret tittar ut, jag kommer vänta olidligt på en bild på underverket :) Puss!

2010-06-08 @ 09:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0