Mitt i natten...

Herregud, det är inte ofta jag är vaken riktigt så här sent. Inte fullt påklädd sittandes iaf..
Johan är på klassfest ikväll, han har haft sin tenta för den här gången idag, så dom skulle ut och fira.
Själv har jag firat att det är helg med en pizza och en hel kaka marabou mjölkchoklad med dajm i! Det var gott..
Jag har lovat att hämta Jossi när han är klar, bara jag orkar hålla mig vaken så!


Igår plingade det på dörren, Johan låg i badkaret och jag pratade i telefon, tänkte undra vem det kan vara, kollade ut i kikhålet och det stod en man där utanför, vi känner ju ytterst få människor här så att det plingar på hör ju inte till vanligheterna..
Jag öppnade iaf iklädd morronrock och med en skällande Nisse i famnen.
Det var visst Radiotjäst i Kiruna som var på besök.

Han frågade om TV avg var nåt jag glömt att anmäla, jag sa att vi skulle flytta om två veckor och tänkte köpa en tv då för nu har vi ju ingen..
Så då gick han, skönt! Blev alldeles livrädd, och det är inte lätt att ljuga nån rakt upp i ansiktet..
Tur jag drog ner volymen tidigare eftersom jag pratade i telefon..


På tal om Nisse, han är så söt, kolla in ställningen.


Han ligger jämt i så roliga ställningar med tassar åt alla håll..

Idag har jag jobbat min näst sista fredag!
Woohoo!
Tänk nästa fredag vid den här tiden då är jag friiii!
Ska bli skönt att slippa den där källaren som jag är inlåst i hela dagarna, ensam, utan ens ett fönster..


Ja annars har det väl inte hänt så mycket nytt, ska göra ett ryck att sälja min säng till veckan, har fått massa mail men inte riktigt orka engagerat mig för våran bäddsoffa är inte såå skön, och den måste vi ju bosätta oss i om vi säljer sängen..
Men hade ju samtidigt varit bra att sälja bort den så man vet att man blir av med den..

I veckan förrutom det så ska det ringas och tjata på skebo om tapeterna om det inte går att lösa på nåt sätt.
Bokas flyttbil.
Beställas besiktning av den här lägenheten.
Säkert är det massa annat viktigt vi inte tänkt på oxå?
Kanske måste ringa Elbolaget och säga upp.
Hade behövt säga upp Com hem oxå.
Göra adressändring.


Jag längtar till Kiruna, jag vill dit och vara ute i fint vårväder, Bada bastu och träffa alla släkt och vänner..
Tur det är påsk snart..


Aja magen mår bra, imorgon eller ja om 7 minuter då, så blir det vecka 27, helt galet va fort tiden går!


Aja ha en trevlig helg!
Nu ska jag försökahålla mig vaken en stund till sen ger jag upp!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Trevlig helg vännen. Kram

2010-03-13 @ 20:26:52
Postat av: K.U

Din baby är beräknad till samma dag som kronprinsessan gifter sig och jag tycker du ska föda dagen innan så jag, F och bejjan får samma födelsedags dag :D



2010-03-14 @ 01:44:18
Postat av: Elin

Hoppas det ordnar sig med tapeterna. Man vill ju som ha det snyggt och nytt när man flyttar in och inte börja sen med liten bebis och allt.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kram!

2010-03-14 @ 10:48:03
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0