20 dagar kvar..

Fast på Tisdag när vi får snitttiden hoppas jag kunna dra bort några dagar från det oxå:)
Enligt sista mens dag är BF Fredagen den 18 juni (det är enligt den jag har här på bloggen).
Enligt UL är BF Måndagen den 21 juni (det var så tråkigt att hoppa bak nån dag så jag har hoppat över det:) men det är ju efter det alla BM och sånt räknar såklart)
Så när tror ni att våran lilla bejbis kommer komma?

Själv gissar jag på Tisdagen den 15 Juni. :)




Idag har jag haft värsta sovisen! Halv ett vaknade jag, höll på få en chock när jag kollade på klockan, det är inte ofta som jag sover så länge..
Och undra när nästa gång det blir.. när ungen är 15 år typ.. :)


Ja sen har jag duschat och städat och nu är jag helt slut och kollar reprisen av Så ska det låta.

Johan håller på byta till sommardäck på BMWn, finally! Så ska den nog ut på blocket nu oxå, jag hoppas om han får sålt den att vi hinner köpa ny bil innan bejbis kommer, känns inte såå kul att köra omkring med bejbis i Golfen, är ju lite som att sitta i en mjölkkartong om man krockar..


Är det nån som ska sälja nån form av Kombibil får ni gärna höra av er:)
Vi har kollat lite på 9-5or, A6or, Passat, V70 och sånt.. Få se vad det slutar med..


Ja nu vet jag inte så mkt mer, få se vad som händer ikväll.. Det är ju verkligen snart kväll, gick snabbt när halva dagen är bortsoven :)


Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisette

Jag tror på 13:e.

:)



Jag gillar er.. Ni är inte särskilt stressade av er.. haha, börjar byta bil såhär 20 dagar innan!

Underbart!

Puss hjärtat!

2010-05-29 @ 17:38:25
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag gissar den 16 juni. Spännande när vi får veta när det verkligen blir. Kram

2010-05-29 @ 21:32:03
Postat av: Linn

11 juni gissar jag! Vi har också börjat leta ny bil men jag tror inte vi kommer hinna köpa någon innan bebisen kommer. Men det är nog inte hela världen.



Det är på Eddahallen och dom har en kursstart den 22 aug :-) Kolla på www.delfinsimmet.com

2010-05-29 @ 22:16:58
URL: http://lifeby-linn.blogspot.com
Postat av: Lisis

Vi har köpt en beg Passat! Den ska tydligen va bra. Men vi har inte sett den irl ännu, pappsen har styrt upp det där :) den står på gården på lompis, spännande!

2010-05-30 @ 11:36:40
Postat av: Malin JS

Jag gissar på den 25:e :P

2010-05-30 @ 20:10:28
Postat av: Julia

17:e juni kommer en kille på 3400 gr och 51 cm. Jag är lite mer precis i mina gissningar! :)

2010-05-31 @ 15:06:06
URL: http://lillatyra.blogg.se/
Postat av: K.U

Jag hoppas ju på 18 juni, även fast de känns lite länge. Så jag säger 11 juni :)

2010-06-01 @ 07:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0