30 dagar kvar...

Du är på dag 250 av 280. (89,3%).

 
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 4 fulla dagar (v35+4).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden
Du har 30 dagar kvar till beräknad förlossning

Jaha då har ytterligare 10 dagar gått, rätt snabbt så här i efterhand men nog kan dagarna gå rätt segt..
Just nu har jag slängt på en tvättmaskin med allt tyg i vagnen som gick att ta löst, den är ju begagnad så känns som fräscht att fixa till det..


Varje morgon (och ibland under dagarna) äter jag jordgubbssmoothie! Det är det godaste som finns i hela världen, hade kunnat leva på det! Nästan iaf:)

Magic Bullet, världens bästa att göra den i..

1 liten (eller en halv) banan
VaniljYougurt så det täcker bananen
Ett gäng frysta jordgubbar (typ 10 st små)
och fyll på med mjölk.

Mums!


Det har varit lite översvämning, vi var och tittade o förrgår..

Det är vägen som är helt överfylld med vatten..

Igår var det ju tisdag, DH och Ugly Betty, Desperata har verkligen blivit spännande igen! Den var som lite trögstartad, men nu börjar det ju hända grejjer=)

Det är med sovandet måste jag bara gnälla lite över..
FYFAN va jag sover dåligt, ungefär 3 gånger varje natt måste jag upp och kissa, jag har dock slutat tända lampan så man inte ska vakna helt varje gång..
Varje gång jag behöver vända på mig (ett par gånger per natt) så vaknar jag och måste göra en vändning och sätta alla kuddar på rätt ställen så det går att sova..
Sen då dom minuter jag sover mellan alla vändningar och kissningar drömmer jag helt sjuka mardrömmar..
I morse vaknade jag av att jag låg och pratade (Högt alltså) med någon..
Blev alldeles livrädd och klarvaken, jag var ju ensam hemma.. Men drömde väl säkert att nån var här..
Det är mycket död och hemskheter i mina drömmar just nu, är helt slut på morgonen..


Jaja tänkte kanske dra en vända med dammsugaren nu..

Heipa

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du skrev ut receptet. Den passar nog bra att njuta av nu när solen skiner :-)

2010-05-19 @ 16:07:21
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja det är inte lätt att sova när man är gravid inte...men det är så värt det. Kram

2010-05-19 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0