40 dagar kvar..

Jag tyckte det var alldeles nyss jag skrev att det var 50, tiden får gärna fortsätta gå så här snabbt nu!

Du är på dag 240 av 280. (85,7%).

 
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 1 full dag (v34+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden
Du har 40 dagar kvar till beräknad förlossning


Det börjar kanske bli dags att köpa en uppsättning kläder till bejbis så man hinner tvätta dom och sånt ifall den skulle få för sig att komma lite tidigare..
Inte nu för att jag tror att den kommer göra det..


Jag kom precis på att idag är det ju reprisen av Desperata  äntligen..:)
Och då e det ju inte så länge kvar till tisdag när nästa avsnitt är heller:)

Igår hämtade Johan hit en diskmaskin så vi ska åka på jula och köpa grejjer till den så den går att koppla in. Jag hoppas verkligen innerligt att den fungerar, en diskmaskin hade varit sååå skönt.
Jag HATAR att diska..


Nä nu ska jag hoppa i duschen och väcka gubben så vi hinner klart med allt innan det är kväll..

Till veckan kommer mamma och pappa det ska verkligen bli roligt!


Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja nu är det inte länge kvar. Tycker också det känns som nyss du berättade att du var gravid...tiden går verkligen fort. Kram

2010-05-09 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0