Förlossningen..

I torsdags var vi på visning på förlossningen med aurora BM, det var ju en röd dag så det var väldigt lugnt där, ingen som höll på föda men vi mötte några mammor och pappor som gick runt med deras "korgar" med bejbisarna i..:)
Vi fick även testa lustgas, både jag och Johan, men ingen av oss tyckte det var speciellt häftigt, men det kanske var för att vi inte hade nå ont och inte höll på så länge med den..

Så visade hon alla hemska saker som när dom tar hål på hinnor och elektroden dom sätter på huvudet och sånt! hojja! Läskigt!

 

Hur som helst fick jag iaf tid hos läkaren Elin igen, så den 1:a juni så får jag träffa henne och få datum för snittet.. Snacka om att jag längtar till första juni nu..



Igår var vi på vårmässan, jag åt en langos, har längtat efter det hur länge som helst! Och det var verkligen gott:)
Men vi hittade som ingenting att köpa där, men lika bra det:)


Idag ska vi på kalas hos svågern sen blir det nog bara mys här hemma resten av dagen..

Jäkla vilket väder det var igår förresten! Mer av det tack!
jag har helt sönderbrända ben och armar! :)
Idag är det dock lite halvmulet..


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Jättekul att få se dig på vårmässan. Vad skönt att ha fått se allt och att ni snart får tid för snittet. Kram

2010-05-16 @ 20:55:28
Postat av: Allet

Så första juni så blir det en kusin då, roligt!:)

sv: hah jo jag kände att det var dax att lägga lite tid och kärlek på bloggen:)

2010-05-18 @ 11:15:22
URL: http://allet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0