Pappapapper..

Tack för kommentarerna i förra inlägget:)
Nu är tid bokad till att skriva på pappapapper nästa vecka.
Jag har även ringt FK idag, hade velat ha färdigt allt med föräldrarpenningen nu innan helst så man slipper tjorva med massa sånna papper. Jag har ju jobbat lite hipp som happ och fram och tillbaka så jag hoppas inte det blir allt för struligt.
Men hon var då väldigt trevlig och hjälpsam hon som jag pratade med:)


Idag har Nisse fått bada, så nu stinker det blötshamponeradhund i hela hemmet. Men han är jätteduktig och protesterar inte ens lite när man håller på.



Aja så här såg min mage ut igår ifall ni vill veta..

I helgen är inget planerat än så länge, få se vad som händer..

Nää nu ska jag läsa lite bloggar eller nåt..

 

Heipa




Kommentarer
Postat av: Sandra

De var ingen stor mage det inte, måtte vara en liten bebis



Kram på dig



/S

2010-05-28 @ 19:24:34
URL: http://sassaliv.blogg.se/
Postat av: Therese

En lagom stor magen. Önskar dig en trevlig helg. Kram

2010-05-28 @ 20:26:12
Postat av: K.U

Fint :D

2010-05-29 @ 07:05:51
Postat av: Sara

Åh, Nisse! Till och med Tony, som är lite hundrädd, blev ju helt såld på Nisse när vi sov över hemma hos er. :)

Lycka till med bebisen!



/Sara

2010-06-09 @ 20:28:26
URL: http://jees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0