Simning..

Idag har jag och Jeanette varit och simmat, hela 30 minuter, sen gav jag upp, känns ändå väldigt bra så här efteråt! Hoppas att det blir nån dag nästa vecka till det oxå..


Innan det var jag på stan en sväng, och nu känns det som att det kanske är färdigt med kläder till bejbis, jag tror vi klarar oss ett par dagar nu iaf efter att den kommit.
Vi var även till våra systrar igår och hämtade det neutrala som dom hade..



En fråga: Vars skriver man dom där faderskapspapprerna?

Det hade varit skönt att göra bort det nu innan den kommer..


Ja ja, jag ringde banken i morse, för säkerthetsskull och frågade så att gubben igår inte kunde göra nåt när han har mitt kontonummer och alla mina andra uppgifter, men det var ingen fara, man kan inte ta ut pengar från nåns konto med bara det. Däremot kortnummer ska man ALDRIG ge till nån.
Så skickade jag ett hatmail till hyresrättsföreningen..


Nä ska väl kankse börja med nån middag nu så det är klart när gubben kommer hem från jobbet.
Det blir Fiskpinnar och mos för min del, flera år sen jag åt det, och Korv och Spagethi till Jossi.


Heipa


Kommentarer
Postat av: Marilu

Jag undrar om det inte är Socialkontoret som fixar sådant... Ring Kommunens växel så skickar de dig rätt...

2010-05-27 @ 18:26:11
Postat av: Ann

Det är socialkontoret som har hand om det. Det går bra att göra i förväg även om de gärna träffar nyfödda bebisen också! (Har en granne som jobbar där)



skönt med simning- skall försöka ta mig iväg när min förkylning gett med sig.



kram

2010-05-27 @ 20:42:07
Postat av: Therese

Vad härligt med simning. Man blir så lätt i vattnet så det kan jag tänka mig var skönt. Kram

2010-05-27 @ 21:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0