Torsdag..

Nu har nästan hela den här veckan oxå gått!
Skönt med röd dag mitt i allt så man får har gubben hemma mitt i veckan.


Igår var jag på stan med mamma och pappa, så nu har bejbis fått ett par byxor och en body.
Men vi måste köpa lite sockar och mössa och nån uppsättning till med kläder oxå..
Hur mycket kläder behöver man med sig till BB?
Vi lär väl ligga inne nån dag extra säkert eftersom jag ska göra snittet..


Jag kan säga att jag har nog lite vätska i min kropp nu, efter 5 timmar på stan och solbacken var mina nedre ben som ballonger och jag hade gropar runt om vars resåren på sockarna hade suttit..

Snyggt!

 

Var och hämtade ut den där gratis Babyboxen på barnens hus igår oxå. Jag hade nog fått för mig att det skulle vara lite mer i den, men det var mest reklam. Det var ju bra att man fick ett presentkort på 100 iaf!

 

Nå nu ringde det.

 

Heipa


Kommentarer
Postat av: Julia

Du får mer grejer när bebis kommit, typ ett blöjpaket och en body och en mössa och en leksak.. osv.. :)

2010-05-13 @ 17:42:18
URL: http://lillatyra.blogg.se/
Postat av: Therese

Behöver inte ha med så himla mycket men några ombyten. Oj ja lite vätska verkar du ha. Ha det gott. Kram

2010-05-13 @ 20:46:26
Postat av: Ann

Håller med Therese- några ombyten behövs mest om det skulle kräkas mycket de första dagarna :)



Sköt om dig och vila dina trötta, svullna ben.



kram

2010-05-14 @ 12:07:49
Postat av: Marro

Presentkort på 100 spänn? Vafasen, här ficks inga 100 spänn inte, nej nej :P



Usch de svullna fötterna känner jag igen.. Jag jobbade i tofflor och det syntes väl när passet var slut och jag tog av mig dem, såg ut som en kassler :)



Nu är det inte långt kvar, gud så spännande! Vet ni vad det är för sort? Kram

2010-05-14 @ 15:49:40
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu börjar väntans tider;) så spännande!

2010-05-14 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0