Ultraljud..

Igår när vi var hos BM sa hon att vi skulle göra ultraljud eftersom den var i Säte sist.
Jag och Johan blev helt överlyckliga och trodde vi skulle få veta vem som är där inne..
Men nä, hon filmade längst ner och såg att det var huvudet (en rund ring) i typ 3 sekunder, sen var det klart, vi bad henne kolla, men NEJ.
Typiskt!

Men allt var då bra iaf. Vi ligger prick på kuvan.
Jag hade okej järnvärde.
Jag har gått upp ca 12 kg (nu får det gärna vara nog)
Bra blodtryck och allt vad dom nu kollar..


När vi for hem därifrån hade visst Johan glömt att tanka, så vi fick soppatorsk på Anderstorpsleden, så vi blev sittande där ett tag innan hans svåger kom och hjälpte oss.
Så det kan gå!


Det blir äckligt varmt här på kvällarna, det är då tveklöst över 30 grader varmt här inne på kvällarna, spelar ingen roll hur mycket man vädrar och håller på..
Konstigt..


Nä nu ska jag gå ut och lägga mig i solstolen en stund till.
Skönt med fredag så man inte är den enda som är hemma..


Heipa


Kommentarer
Postat av: Elin

Smoothien var helt ok! Passar jätte bra nu när solen värmer :-)



Jag tror det blir fränare om man inte vet könet men Martin och jag kunde inte stå ut så vi frågade, haha :-)

2010-05-21 @ 14:57:26
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: Therese

Tråkigt att de inte kan säga vad de ser då man vill veta och frågar efter det. Men de har väl sina regler kanske. Trevlig helg. Kram

2010-05-21 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0