Sömnproblem..

Nåt har hänt, när Agnes var nyfödd somnade jag när som helst hur fort som helst..
Nu går det inte att somna på kvällarna, när jag väl somnat så sover jag bra, men jag kan inte somna.
SVIN irriterande!!

Och jag är såååå trött hela kvällarna.. och dagarna för den delen..

Lite tråkig läsning nu kanske men som i natt..
Jag låg vaken till typ kl 03.00
Sen vaknade Agnes 07.30 typ..
Och åt en gång där emellan.
Det är alltså 4,5 timme fast en amningspaus alltså oxå..

Å när hon vaknar på morgonen vet jag inte vars jag ska ta vägen jag är så trött..

Och det är typ 3:e natten i rad jag sovit max 5 timmar nu..

Och jag sover INGET på dagarna
Jag dricker INTE kaffe
Jag tar en timmes promenad VARJE dag

Vad kan jag tänkas göra för fel?
Eller har nån nåt tips om hur man somnar lätt?

Nu är jag svintrött och ska hoppa under täcket, men jag vet redan nu att jag kommer bli klarvaken direkt jag lagt mig, och ligga och vrida och vända i flera flera timmar innan jag kan sova..

Och imorgon på morgonen kommer jag att vara dödstrött..


Jaa jaa dagens gnäll..

Agnes sover verkligen jätte jättebra på nätterna, så det är jäääkligt irriternade att man själv då absolut inte ska kunna sova!
För hur sent jag än är vaken så vaknar hon ju samma tid varje dag typ..

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Men så jobbigt att du inte kan sova. Du kanske är som barnen blir ibland...övertrött. Hoppas det blir bättre. Kram

2010-10-25 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0