Nya gardiner..

Så här såg det ut innan..


Och nu ser det ut så här..



Det blev lite somrigare! Vi (mamma) sydde dom som hissgardiner, dom är upprullade, perfekt nu inför sommaren då vi har solen rakt i ögonen när man sitter i soffan på eftermiddagen/kvällen.
Är spyless på svartvitt.


Det är som rosa prickar lite här å där på gardinerna så hade varit fint med lite rosa saker, får se om det går att skaffa.

Åt en jättegod sallad idag hos Linn med kyckling, ägg, bacon, halloumiost och massa gott i.
Sen rester till middag bara.
I morse hade jag inte gått ner ett endaste gram. Får hoppas på bättre lycka imorgon.

Ja jag har inte så mycket mer att berätta.

Trevlig helg kan jag ju önska er iaf.


Heipa 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Riktigt fina gardiner! Jag har lika i mitt v-rum fast en annan färg. :)

2011-04-09 @ 10:23:21
Postat av: Emeli

Oj va fina gardiner! Duktig mamma du har =)

Kram

2011-04-09 @ 12:24:53
URL: http://queene.blogg.se/
Postat av: Therese

Blev hur snyggt som helst. Kram

2011-04-09 @ 22:18:33
Postat av: Tesan

Jag kom på att jag glömt att svara dig. Fy på mig!



"Jag bor i Skellefteå, men jag kommer från Kiruna. Flyttade hit -04, å verkar bli kvar här:)

jag flyttade hit för att plugga och hittade sen min sambo här, och nu har vi lilla Agnes som är 9 månader oxå!

Har du bott länge i gbg? Är din karl därifrån eller har ni flyttat dit tillsammans?"



Jag flyttade till gbg 2003 för jag hade träffat en kille som inte var flyttbar. Efter en tid bröt vi dock med varandra men jag blev kvar i staden. 2006 träffade jag min sambo och nu väntar vi vårat andra barn. Jag är glad att jag stannade, annas vet man inte hur livet hade sett ut nu :-)

2011-04-12 @ 13:45:36
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Tesan

Ja det är jobbigt att vara 140 mil från familjen. Det blir så man träffas 2-3 gånger per år bara :-(

2011-04-12 @ 23:53:50
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Anna-Sara

Ja, det är gott med potatisbakelser :) vad fina dom nya gardinerna var! Bra att ha en händig mamma :)

2011-04-13 @ 09:08:09
URL: http://ensannsaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0