Skitparasiten..

Den här parasiten är verkligen jobbig.
Hoppas det är snabbt övergående.
Alltså jag är inte själv drabbad än så länge, men det här att hålla på att akta sig för vattnet..

Igår borstade jag tänderna, när jag skulle skölja munnen så tog jag såklart kranvatten fast jag tagit ett glas med kokat vatten till toan, det kom jag på när jag höll på skölja munnen för fulla muggar.
Saker går verkligen på rutin bara ibland..

Att duscha utan att få in vatten i munnen är inte heller det lättaste, testa det nästa gång ni duschar:)
Sista dagen i Kiruna fick Agnes bada så det problemet tar vi till helgen, hon får i sig massa vatten varje gång hon badar, så blir nog att koka badvatten till henne.
Och vattnet ska koka i minst en minut, det blir en hel-dagsprojekt.

Vi tog med en stor dunk med Kirunavatten i måndags iaf, det känns skönt att ha "friskt" vatten hemma att dricka!

Disken i diskmaskinen ska bli helt torr, det tar ju en hel dag innan det händer, typ..

Nååå vilket gnäll.
Men när man inte kan använda kranvatten till just nåt så märker man hur ofta man gör det.
Bara när man tex tvättar händerna, jag tror ADRIG jag torkar dom heeelt torra i vanliga fall men nu måste man ju göra det så inte man själv eller Agnes skulle få i sig det.


Imorgon ska vi på Leos lekland iaf, jag å Linn å flickorna, det blir roligt!
Hoppas bara dom sköljt salladen i kokat vatten:)

Heipa



Kommentarer
Postat av: Therese

Kan bara hålla med. Är skitjobbigt. Måste tänka sig för så fort man ska göra något. Kram

2011-04-30 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0