Räksallad ala Stackgrönnarna

Idag åt vi middag på Stackgrönnarna, jag tog en räksallad.
Och jag säger bara en sak, dom snålar INTE med räkorna.
Jag orkade inte ens äta upp alla.
Jag som sällan lämnar något.



Känner mig nästan lite illamående ännu efter alla räkor.

Nä nu ska jag dricka något, sedan sova.

Jag gjorde nyss en kopp te, hällde i det sista av mjölken men tyckte det blev för lite så hällde i lite vipsgrädde oxå, men det skar sig helt och hållet, blev klumpar på hela ytan, så var tvungen att hälla ut.
Tyyypiskt, kvällskoppen med te är ju den godaste koppen.
Och nu finns det inte kvar mjölk till den näst godaste koppen, morgonkoppen, heller.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så god salladen ser ut. Kram

2011-08-24 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0