Härligt med snö!

I dag har snön vräkt ner!
Så efter Agnes hade sovit så klädde vi på oss och gick ut.
Jag har skottat gården och Agnes och Johan har åkt pulka, flyttat bilar och sånt.
Jag älskar att skotta snö!
Jag vet inte vad det är men jag tycker det är härligt!
(Kanske tar tillbaka det här innan vintern är slut;))

Johan är på julfest ikväll så jag är ensam, Agnes sover.
Har haft räkfrossa med mig själv.
Nyss har jag ätit en portion glass och teet står på kallning.
Det kan vara rätt skönt ibland att vara så här helt ensam bara.



Heipa


Kommentarer
Postat av: Emeli

Oh kom till oss och skotta =)



Visst är det underbart att vara själv ibland när mannen är och dricker öl, man har en perfekt anledning att dega i soffan och äta snask =)

2011-12-11 @ 12:27:38
URL: http://queene.blogg.se/
Postat av: Therese

Är verkligen skönt att vara själv ibland. Gillar också att skotta snö, är rogivande på något sätt. Kram

2011-12-11 @ 21:02:56
Postat av: Lisa

Du är inte ensam om att tycka om att skotta snö! Love it! Dessutom bra träning :)

2011-12-11 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0