Buzzador

Just nu Buzzar jag Bepanthen, salva alltså.

Man ska smörja in barnets rumpa och annan torr hud med den, man kan även använda den själv!
Jag tycker inte den är likabra som inotynol som rumpsalva, den känns inte lika fet och dryg som den, men den är väldigt bra på Agnes vindertorra kinder och även på mina torra händer!

Vill du oxå bli en buzzador? klicka på länken nedan!

http://www.buzzador.com/index.php/sv/?refstr=skekarin


Att vara en buzzador innebär att man får hemskickat produkter (om man kommer med i en kampanj som man själv väljer om man vill tacka ja eller nej till) helt gratis!
Man får oftast en lite större mängd till sig själv och lite prover att dela ut till andra!
Det enda man behöver göra sen är att skriva vad man tycker om produkten på deras hemsida!


Ange att det är jag som tipsat er gärna! skekarin

Jag har fått bla. ett helt drös med nappar, cliniderm hudvårdsprodukter, bepathen.
Man ange intressen och sånt och får erbjudanden anpassade efter det!



Heipa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har kört på den hela tiden nu när Liam varit sjuk och de har inte hjälp ett piss mot hans röda rumpa.



Nu magsjuka nr 2(eller egentligen nr3 för i år)har vi smort med inotyol istället och den är betydligt bättre just mot allvarligare röda rumpor.

2011-02-22 @ 11:27:23
Postat av: Anna-Sara

Tack, ja, jag tyckte om den :)

2011-03-03 @ 15:40:45
URL: http://ensannsaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0