Film senaste tiden..

Vi såg nyligen Dinner for schmucks



Den var som väldigt konstig och helt sjuk, men ändå lite rolig..

Vi har även sett i rymden finns inga känslor..
Den tyckte jag var himla rolig!!



Igår såg vi MacGruber
Även den en sjuk film men ändå liite rolig..



Jaja nu ska man väl börja förbereda sig för att sova kanske..

Igår la jag mig kl 22 typ, för en gångskull så somnade jag nästan sirekt!
Guuud så skönt det var..
(kanske berodde på att jag sov typ 4 timmar natten innan)
Ja har sååå svårt att somna i vanliga fall, får ligga och vrida och vända hur länge som helst i vanliga fall.. Men när jag väl somnat sover jag som en stock..

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0