Handskalade räkor...

Idag är Johan på fest med sitt nya jobb (YIT)
Så jag köpte ett kilo räkor med skal, å skalade halva påsen:)
Så har jag ätit rostade mackor med räkor på.. MUMS
Jag Älskar verkligen räkor!


Till efterrätt har jag ätit glass med "hard topping" chokladsås, som stelnar när det hamnar på kall glass..
Helt okej alltså!

Men lite tråkigt är det att äta så god mat ensam!

Nåå nå, nu sitter jag och kollar änglagård med ena ögat, men använder nog mitt andra öga som jag har på datorn lite mer så jag är inte helt inne i den alltså..


Nä ska läsa lite till bloggar å försöka lägga mig i tid ikväll, har varit rätt trött senaste dagarna..

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Räkor är verkligen mums. Kram

2011-01-23 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0