Huset

Ja vi var ju och kollade på det igår, på Roddargatan 25 i Bergsbyn.
Det var fint och hade kunnat tänka mig att bo där.
MEN det var sån där dålig grund med träreglar ingjutna i betongen, det är en riskkonstruktion, det kan lätt bi fukt och grejer, så Nej det blir nog inte nåt av det..

Nå nå det kommer väl säkert fler hus..

Får hoppas det dyker upp lite nu efter jul..

I fredags dog min telefon, pang så var den stendöd, utan att jag tappat den eller nåt.
Alltså har jag även ingen kamera, svintråkigt!=(
Nå den är inskickad på rep iaf, var in med den i lördags.
Önskar att dom ringer och säger att den inte går att få liv i igen å att jag måste få en ny:)
I mars var det två år sen jag köpte den så börjar ju som bli dags!

Ska skríva lite i Agnes blogg!

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0