Middagstips...

Potatis, morötter, sötpotatis, champinjoner, lök.
Blanda det med allroundmarinad.
Kör i ugnen tills det är klart. (sötpotatisen är helt sjuuukt god)

Fläskfilé med valfri kryddning.

Nån god sås, tex kall bea!



Och lite sallad är ju alltid gott till kött å sånt:)

KLART!

Testa, jag lovar ni kommer inte ångra er!


På tal om nåt annat, i natt eller rättare sagt kändes det som att det var precis innan jag vaknade jag drömde jag att hallampan brann, inget speciellt alls annars, drömde bara att jag tände den och sen brann den direkt..

Hur som helst, när jag klev upp trodde jag att den verkligen hade brunnit så tände den inte ens, men när jag höll på göra mig i ordning så funderade jag lite till på det där och tände den och den lyste, det var ju alltså en dröm.. Inge konstigt med det..

MEN.. sen gick jag till vardagsrummet, tände en fönsterlampa, när jag drog i snöret så POFF brann den direkt.
Tänkte att det var ju lite lustigt sammanträffande.
Sen när det på eftermiddagen började skymma lite så tände jag våran golvlampa, tryckte på knappen och POFF så brann den direkt oxå..
Tyckte den var lite sjukt, två lampor hur stor är sannolikheten liksom..
Men historien är inte slut än, sen drog Agnes en bajsbomb och jag tog henne till skötbordet, då hade det blivit mörkt ute så tände lampan vi har ovanför skötbordet.. gissa vad som hände..
POFF så brann den oxå direkt när jag tände den..

Kusligt nästan, hur ofta brinner TRE lampor samma dag..
Och varför drömde jag det?


Nää nu ska jag verkligen sova så jag orkar ta hand om min lilla sjukling i natt och imorgon!


Nattinatt


Heipa


Kommentarer
Postat av: Marjetta

Nej men fy, nu fick jag rysnigar när jag läste detta :D



Tack för paketet, det kom i går :) Kram!

2011-01-29 @ 03:57:18
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Anna-Sara

Vad läskigt!! men maten såg jättegod ut =)

2011-01-31 @ 20:23:14
URL: http://youandmealwaysandforever.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad kusligt!

2011-02-02 @ 09:56:53
URL: http://gulagrodan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0