Och Vinnarna Är... (Cliniderm)

Vi börjar väl med rätt svar!

1. På Apoteket kan man köpa dom
2. Cliniderm finns för både kvinnor och män
3. Det nordiska klimatet.

Alla hade svarat rätt!
Jag önskar att jag kunde ge en presentbox till alla som varit med och tävlat..
Men här kommer dom 4 som jag dragit iaf!

MARJETTA - Maila din Adress så skickar jag den till dig:)
LINDA U - Du får den nästa gång vi ses:)
HANNA A - Även du får den nästa gång vi ses:)
ANN - Jag ska försöka komma förbi på AT nästa gång jag är på stan:) Så tar med den då!


Grattis till er! :)

Hoppas jag får möjlighet att ha nån till tävling i framtiden:)


Heipa


Kommentarer
Postat av: Marro

Åh vad roligt! :) Mailar med en gång!

2011-01-24 @ 23:48:10
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0