Low carb bröd

Det här brödet köpte jag på Ica här om dagen, eller jag köpte det den 30:e (kolla bäst före datumet på brödet, det gjorde inte jag på affären tyvärr)


Det var faktiskt riktigt riktigt gott.
Kommer definitivt alltid ha hemma det.
Dock kostade det ca 35 kr för en förpackning, så blir bara max en skiva om dagen, tur det går att frysa.

Ikväll var Johan och hämtade mat på Krysset, jag tog ett skrovmål, inte direkt LCHF aktigt.
Men en ny dag imorgon med nya tag.

För bara nån dag sen så såg jag att det var 2 månader sen som jag började med LCHF.
På dom 2 månaderna (jag har fuskar alla helger, hela påsken och lite strödagar här och där, som idag tex) så hade jag den dagen gått ner exakt 5,1 kg.

I love LCHF.

Spännande med Big-final på söndag, vem tror ni vinner?
Jag hejar nog på Simon!

Heipa




Kommentarer
Postat av: Jenny

Men bröd är väl ändå inte LCHF? ;)

2011-06-03 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0