Ensam hemma!

Johan har varit i Luleå från igår, och Nisse har sovit hos syrran, så jag och Agnes har varit helt ensamma hemma.
Det är lite läskigt att sova ensam alltså, men det gick ju bra.
Inga inbrottstjuvar, mördare och spöken har varit på besök så vitt jag vet iaf..

Jag skrev ju om gratis tamponger tidigare från http://www.tamponsforfree.se
Tänkte bara berätta att jag fått hemskickat första leveransen nu, och det funkade då mkt bra, helt gratis och man får ett mail samma dag man får dom och behöver bara gå in och klicka i svaret på typ 5 frågor.
Då får man leverans även nästa månad, svarar man inte på frågorna slutar dom skicka..
 

Så då vet ni att det fungerade ifall ni undrade:)


Ifall ni undrar nåt annat kan jag berätta att jag gått ner alla gravidkilon nu!
Jippie!
Det stämde rätt bra för mig med 9 månader upp - 9 månader ner.
 Agnes blir ju 9 månader nästa vecka!
Dock kan jag ju tillägga att jag inte tycker kroppen ser ut som innan jag blev gravid.
Degmage, hängpattar, osv :P
Dock är inte kampen om vikten slut för det.
5 kg till sommaren hade jag gärna tappat.

Men få se hur det går med det, jag HATAR att träna, promenera gör jag gärna, men inget mer än så.
Jag älskar dessutom att äta, och jag blir på fruktansvärt humör om jag är hungrig.

Nå men fortsätter att gå och gå och man behöver ju inte äta sötsaker dagligen, även om det är gott=)


Jaa ja nu känner jag att det blir massa te1xt o1ch2 svammel..
Och Agnes kom och hjälpte lite nu oxå:)

Heipa


Kommentarer
Postat av: Tesan

Tack, det känns spännande det här! Trevligt att du följer min blogg och tack för kommentaren. Hur hittade du till mig? Alltid kul att veta!

2011-03-15 @ 22:31:13
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0