Idag har jag varit på ett fruktansvärt ställe.

Det finns några (små)saker jag verkligen inte gillar, tex. blodprov, att flyga och TANDLÄKAREN..


Tyvärr har jag varit dit idag..
Det gick rätt bra själva undersökningen och sånt, Agnes hjälpte till att räkna att jag hade alla tänder:)
Jag hade dock ett hål!
Fy fan, stackars mig, jag måste alltså dit och laga!

Nånå det är en månad kvar tills dess iaf!

Sen var vi på Leos lekland och träffade mammagruppen, sen åkte vi hem och gick på långpromenad, sen hem och lagde Pannbiff med potatis, morötter, lingonsylt och SÅS!


Felix Pannbiffar som finns i frysdisken är helt okej faktiskt!

Glöm inte Linas matkasse, idag är sista dagen att vara med och tävla!
Fram till klockan 23 ikväll..


Klicka här!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja tandläkaren är väl ingen höjdare,även om jag inte är rädd att gå dit. Kul med Leos. kram

2011-03-08 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0