Jag vann!

Jag vann en matkasse från Linas matkasse, det blir spännande att se vad den kommer innehålla.
Den levereras den 21 mars.. perfekt så där några dagar innan lön.

På tal om mat ringde jag till Johan och sa att han skulle ta med nån form av skräp när han slutar, känner inte för att laga mat med magsjuka i huset.
Fast jag hade gärna ätit en sallad eller nåt sånt, så kanske inte just skräp men färdiglagat iaf:)

Nu ska jag väcka Agnes, gillar inte att väcka henne när hon sover så gott, men hela hennes dygnsrytm blir förstörd om hon sover för länge på eftermiddagen.
Hon sov 1,5 timme kring lunch och somnade nu vid två så todde inte hon skulle sova så här länge igen.
Äh hon får sova en liten stund till, hon är ju trots allt sjuk.
(beslutsångest)

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Men så roligt, stort grattis till vinsten. Kram

2011-03-09 @ 19:35:21
Postat av: Jenny

Grattis till vinsten

2011-03-09 @ 21:47:57
Postat av: Lisette

Åååh, vad spännande, grattis! :)

Ska bli kul och höra hur det var sen!

Puss

2011-03-13 @ 15:47:21
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0