Nån som missat?

Att det är fettisdag idag?
Inte jag iaf:)


Synd dom ska sätta den där äckliga mandelmassan i mitten bara.
För ett tag sen åt vi semlor hos storebror, dom satte nutella istället i mitten, MUMS säger jag bara!

Jaa hade jag bakat själv hade jag ju såklart kunnat göra det oxå, men det blev köpta i år!


Sitter och sköljer med munvatten nu, det är jämt så när jag varit hos tandis, man börjar med sånt där, flourtabletter eller tandtråd och sånt, å håller på sisådär en vecka, sen är det lätt att man glömmer..
Men nu ska jag verkligen försöka, för att laga hål är HEMSKT!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Jenny

När jag bakade semlor satte jag vaniljkräm i..De var riktigt gott. Fast jag är egentligen inget stort fan av semlor men jag åt en halv iaf.. :)

2011-03-09 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0