Carbonara..

Idag testade jag göra pastasås med vitkål istället för pasta

Såsen var god och innehåller bara 3,5 kolhydrater.
Men att äta den med vitkål var otroligt äckligt, det gifte sig inte det minsta.
Så då vet ni det.

Gurkan var ju god iaf.

Om nån har ett gott lchf recept får ni gärna tipsa om det.
Ska testa göra Linns Lasagne nu i veckan, det blir spännande och se hur den smakar.

Jag har även hittat recept på Bounty som jag ska testa göra, lite gott är man alltid sugen på.

Nu kollar jag Big, övriga familjen sover.
Ska även jag hoppa under täcket direkt den är slut.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Hanna

Går det bra med dieten? Hörde du rasade i vikt! :)

2011-05-17 @ 18:44:48
URL: http://toookmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0