Ett tillägg till bajskorvarna.

Att skära cocosfett är livsfarligt så var försiktiga om ni testar.
Jag höll på skära av mig fingertoppen, med en vanlig bordskniv.
Det började tillochmed att blöda.
Jag haatar sånt, så jag skyndade mig till medicinskåpet och satte på ett plåster fort som tusan utan att titta mer än nödvändigt för att få dit plåstret.
Men idag har jag vågat ta bort det och fingret sitter kvar, men det är ett jack i finderspetsen.


En annan sak, jag trodde cocosmjölk var flytande, att det var typ som grumligt vatten.
Det var det ju inte utan det var med som en ljus blå/grå kräm.

Idag har jag ätit rester av lasagnen till både lunch och middag.
Har väl även tryckt i mig en si sådär 5 bountysar.


Jag och Linn ska baka LCHF-fika nån dag, vi ska testa göra glass, kladdkaka och eventuellt mjukpepparkaka.
Blir spännande.

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0