jag hade kunnat äta räkor varje dag.

Egenskalde räkor är löjligt gott.
Jag hade nog kunnat leva på det.
MUMS.
Johan gillar inte det alls så jag passar på med räk-fredags-mys idag när han är på fest med jobbet.


Nog hade det varit gott med en rostad macka till.
Men som min kära vän säger, det smakar ännu bättre att bli smal:P


Idag matade jag Agnes med en burk lax oh potatis, sån där ångkokt med blått lock.
Då var det en ben i!
Det var ju dock alldeles mjukt, men ändå det borde inte vara ben i barnmat.


Nu ska jag lägga upp lite bilder från dagen i Agnes blogg.
Om nån vill ha inlogg och lösen så lämna en kommentar!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så god din tallrik ser ut. Otäckt med benet i barnmaten. Kram

2011-05-28 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0