Uppdateringsbomb..

I Agnes blogg:)

I fredags har jag bakat!
130 bullar, en plåt Moccarutor och ett gäng blåbärsmuffins!
Så kom och fika! :)


Mamma var här och hjälpte att kavla bulldeg och sånt (lekte med Agnes).

Typiskt man kör på LCHF, men får man främmande får man fuska:)


Ifall ni vill veta hur det går kan jag berätta att jag fuskade HELA påsken (8dagar) och hade gått upp två kilo när jag kom hem, men sen dess har jag bara fuskat på helgerna och i morse stod vågen på -4 kg sen start av lchf.
Jag har kommit under mitt delmål, det känns väldigt bra, ett delmål kvar och efter det kommer nog mitt mål.

Delmål ett är att på Agnes födelsedag ska ha gått ner 20 kilo på ett år!
(Jag gick upp ca 13-14 kg när jag var gravid)
Det är ca 2 kg kvar till det och 5-6 veckor.. få se om jag lyckas!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Kristina

Kärlek till dig, min fina vän! <3 DUKTIGT av dig! Man når sina mål, och när man når dem.. får man oftast den belöning man hade som mål.... du vet ju hur det gick för mig :) Om man räknar bort de andra.

2011-05-13 @ 13:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0