Att resa

Jag har alltid så väldans ångest när vi ska åka iväg.
Inte för själva åkandet utan att jag ska ha glömt massa viktiga saker.
Jag tänker igenom packningen tusen gånger.

Nå nå, vi har med penki iaf, så har man glömt något går det nog att orda.



Nu kollar jag Kalla fakta.
Hojja, mycket kan hända på förskolor, men mycket kan hända hemma oxå.
Men det är förjävligt att det händer för att det inte finns nog med personal så dom kan ha uppsikt över alla, och när det inte är ordentligt barnsäkrat i vart det liksom är till för att barn ska vara hela dagarna..

Nä nu ska jag fortsätta kolla.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Känner igen det där med packning och stress. Konstigt att man beter sig sådär för man har ju nästan alltid allt med sig ändå. Kram

2011-11-04 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0