Resan

Det har varit lite dålig uppdatering på senaste tiden.
Igår och nyss har vi bokat alla hotell (tre stycken) till vår weekendresa.
Vi åker på torsdag morgon till Uleåborg, där ska vi första natten bo på samma hotell som det finns ett äventyrs bad på.
Vi ska alltså bada lite har vi tänkt.
Sen byter vi hotell till SAS Radisson, det fanns inga rum lediga på det andra hotellet mellan fredag och lördag.
Så hade vi tänkt kolla Uleåborg på lördag, gå på stan lite och sådant.

Sen på lördag kväll åker vi vidare till Kemi, där har vi oxå bokat ett hotell.
Men där blir det nog bara att sova, sen direkt på söndag morgon åker vi till Haparanda och går på IKEA.
Sedan åker vi hem.


Det kommer nog bli roligt, jag har bara varit på dagsturer till Finland vad jag kommer ihåg.
(Jag har nog varit dit mer än vad jag kommer ihåg)

Så nu hårdtränar jag finska med Agnes.
Lär henne allt jag kan.
Det blir väl en sisådär 10 ord ;)

Heipa 


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en trevlig resa, kommer säkert bli toppen. Kram

2011-11-02 @ 12:44:51
Postat av: Kristina

Det blir toppen! kram

2011-11-02 @ 19:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0