Dålig planlösning

Jag har senaste dagarna kommit på att vi har väldigt dålig planlösning.
Jag önskar att vi hade det lite öppnare, så Agnes kunde springa omkring här inne.
Det går inte nu för det är som bara olika rum överallt.

Vi har onödigt stor hall, mitt i huset, var man går in till alla andra rum.
Hellre hade Agnes rum kunnat vara större, vanliga hallen, som är direkt man kommer in hade oxå kunnat vara större.

Jag vill ha kök och vardagsrum nära varandra, helst typ allt i ett.


Så här ser det ut för er som inte varit till oss.
Man har verkligen ingen koll på Agnes om man lagar mat och hon är och leker i vardagsrummet.

Nå nå.
Om någon känner någon som ska sälja ett hus i Bergsbyn, gärna ett radhus, så säg till :)

Nu vaknade mitt lilla hjärta.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja vilken konstig planlösning! Förstår att du vill ha det mer öppet! Hoppas ni hittar nåt :)

2011-10-05 @ 13:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0