Kalashelg

I går hade vi kalas hela eftermiddagen, det är roligt när det är massa folk här!
Idag fortsätter det med halva våra familjer som inte kunde komma igår, sen kommer lite vänner i eftermiddag oxå.

Jag har fått nya vinterskor, precis vad jag behövde!
Ny kudde, och gott har jag sovit på den i natt.
Pengar och lotter. (Vi vann 50 kr)


Idag fyller alltså Johan år, 29 för att vara exakt.
Herreguuud vilken gammal kille jag har ;)


Vi har även bestämt oss för vår weekend nu.
Det blev......
Uleåborg i Finland.
Lite otippat, ellerhur?!=)


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som ni haft en härlig helg. Stort grattis igen! Kram

2011-10-30 @ 16:25:27
Postat av: Kristina

Grattis till Johan! KUL med Oulo, det är så fint där och jag har varit där många många gånger, och där kan ni ju även bada :D

2011-10-30 @ 20:06:18
Postat av: Sandra

Ja han är så rolig. Liam och Elliot sa Mammma först, dom säger det ibland nu också men inte ofta. Liam bafra ropar efter Pappa jämt, till allt. Haha! :)

2011-10-31 @ 20:33:00
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Linda

Vi ska gifta oss nästa fredag, 11-11-11.. Per-Eric fick bestämma datum eftersom vårat speciella 26 november var fullbokat :/

Nå lite speciellt är det ju också med bara ettor :)haha!

2011-11-01 @ 16:00:09
URL: http://ljonasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0