Könsstympning

Efter jag bloggat färdigt igår fatsnade jag i filmen, det var verkligen en bra film.
Hemsk, men bra, man kan som inte förstå att sånna hemskheter händer i världen, på riktigt, varje dag.
Små flickor i Afrika från sina yttre och inre blygläppar + klitoris bortskurna, sedan syr dom ihop alltihopa och lämnar bara ett litet litet hål (som ett tändstickshuvud), sen när dom blir bortgifta (jätteunga) ska deras män sprätta upp dom igen.
DET ÄR HELT SJUKT!

Jag blir så förbannand av sånt där, men jag vet som inte vad man ska göra.
 
Filmen går på +kanalerna nu iaf om någon annan vill se den.





Nää nu ska jag lägga in lite bilder från gårdagen i Agnes blogg
Det blev Leos, men utan Linn och dom, det var visst hockey.
Vilket var tu för mig och Johan som är så väldigt ointresserade av det, för vi var typ själv där i slutet.
Skellefteås befolkning är verkligen hockeygalningar.

På tal om Leos så låg det en härlig spya i ett av rören där, precis det man såg in i när man klättrade upp till Agnes favorit, tigerrutchkanan. efter ett tag så var spyan helt utkletad där, säkert nån unge som klättrat i den, myyyysigt.
Nå vi spritade oss ordentligt när vi for därifrån (som alltid).


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Klart alla var i hallen!!!! Kram

2011-10-23 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0