Seriöst.

Jag vill först tacka för kommentarerna i förra inägget.
Det var nog kanske en dröm eller nattskräck, jag läste om det det, och det påminde väldigt mycket, det står att banet sover hela tiden och oftast inte kommer ihåg det, det är ju bra det iaf, får hoppas att det inte händer fler gånger, tydligen kan det hända när barnet är övertrött eller sovit för lite på dagen/natten innan.

Det har inte hänt i natt iaf, däremot hostar hon fortfarande väldigt mycket, men bara på natten.


Nå nå nu till något annat.
HUR hittar man weekendresor?
Någon som har tips på hemsidor?
Gärna från Luleå, Skellefteå eller Umeå.
Jag har googlat och googlat och det finns ju miljoner sidor, och alla hemsidor är ju så jäkla dåliga.
Jag vet ju inte VART jag vill åka, det beror ju helt på priset, men på nästan alla sidor måste man fylla i vilken stad man vill flyga till, jag vill bara få upp en lista med typ alla som finns det datumet från dom städerna vi kan tänka oss att åka ifrån.
Gaah jag blir tokig på sånt här, nästan så datorn flyger ut genom fönstret!

Och googlar jag på typ weekendresor från Luleå, så kommer det upp massa resor TILL Luleå.
Varför förstår inte datorn vad jag menar?

Hjälp!

Vi är förresten båda två nu sugna på Ullared, men vi kollade på eniro och det var ju visst nästan 120 mil dit från Skellefteå, känns aningen långt att åka tur och retur för en helg.
Jag trodde det var typ 80 mil, bra geografikunskap man har. 


Heipa


Kommentarer
Postat av: Emeli

Jag brukar kika resor här: http://www.reseguiden.se/

Prova klicka i Reslängd: weekend och se vad du får upp.

2011-10-17 @ 15:57:09
URL: http://queene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0