Supergod lasagne!

Idag blev vi bjudna på middag hos våra vänner Jeanette och Anton.
Jeanette gör världens godaste lasagne, så åt nog ett kilo mat, typ, Sen lite efterrätt på det.

Det var min sovmorgonsdag idag, och jag vaknade typ 11.20!
Jag vet inte när jag sovit så länge senast.
När jag kom ut i vardagsrummet (det var väldigt tyst här ute), så låg Johan och Agnes och sov sött i ena soffhörnet. <3

Imorgon ska vi på Leos.

Jag har inte så mycket mer att berätta idag alltså.
Jag är trött trots min extrema sovmorgon så ska kanske lägga mig snart igen.


Heipa


Kommentarer
Postat av: Kristina

åh så skönt, jag ska sova imorgon :) När jag jobbar kväll sover jag längre och när jag är ledig, kliver jag upp tidigt för att hinna med allt :)

2011-10-10 @ 15:52:38
Postat av: Lisa

Lyxigt med sovmorgon! Det behöver vi mammor (och pappor förstås) ibland. Dock har jag aldrig lyckats sova längre än till 8.45...

2011-10-13 @ 02:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0