11 September

Ja ingen har nog missat att det är 11 september idag.
Jag tror även dom flesta kommer ihåg vad ni gjorde för 10 år sedan.

Själv gick jag på gymnasiet och pappa hämtde mig från skolan precis efter att det hänt, inte för att det hade hänt men kommer ihåg att vi lyssnade på radion om det på vägen hem från skolan.
Vad gjorde ni 11 september 2001?

Det känns som 10 år gått väldigt fort, känns som det är sisådär 5 år sen kanske..



Nu är vi hemma í Skell igen, igår var vi på fest, det var rätt skoj faktiskt, den började tidigt så vi for hem kring 23 tiden, för första gången sen innan jag fick barn var jag nog lite rund under fötterna!


Här har jag varit senaste dagarna, huset till höger är "storstugan" å "lillstugan" till vänster.


Agnes är ute och springer medan pappa röker fisk. (röken i bakgrunden)


Nu ska jag lägga in lite mer bilder från Kiruna på Agnes blogg.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Ser supermysigt ut. Kram

2011-09-12 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0