Gissa vad det är kundkorgen?

Sitter och kolla igenom lite gamla bilder, ser en rolig bild.
Den ser kanske inte så rolig ut men jag ska berätta..
Om ni är känsliga kan ni ju sluta läsa nu.


När jag kejsarsnittat ut Agnes så rullades vi upp till en förlossningssal, och när vi varit där en stund så kom hon in med den där kundkorgen som legat på mina ben på vägen upp och frågade om jag ville se min moderkaka.
Nej tack det ville jag inte.
Det hade nog varit häftigt att det sen så här i efterhand, men jag var som alldeles för nyopererad och sånt för att känna suget efter att se mitt bortopererade organ just då.

Jag har flera bilder från själva operationen oxå som narkosläkaren tog, men jag var tvungen att vänta några dagar, tills magen kändes någorlunda okej, innan jag vågade kolla på dom.
Tror jag hade tuppat av om jag sett dom precis efteråt.

Tyvärr är ALLA bilder suddiga.
Snacka om fel tillfälle i livet för kameran att fota suddiga bilder.
Inte nu operationen men alla kort på Agnes precis när hon kom ut från magen och dagarna på BB.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Emeli

På kvällen somnar han skitbra i sin egen spjälsäng. Då somnar han av sig själv efter att ha legat och gnytt ett tag (oftast iaf).

Tycker det är svårt på dagarna och avgöra när han ska sova. Han har inga rutiner ännu alls. Ena dagen kan han sova 2 timmar på förmiddan och nästa 20 minuter.

Jag kanske får försöka införa lite rutiner och lägga honom tidigt i spjälsängen och se om det funkar bättre =)

2011-09-22 @ 13:44:07
URL: http://queene.blogg.se/
Postat av: Emeli

Just ja, dom frågade mig med om dom ville se moderkakan, men jag tackade nej. Nu ångrar jag mig lite. Kanske nästa gång?! =)

2011-09-22 @ 13:44:47
URL: http://queene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0