Handling

Idag har jag köpt det där Maskindiskmedlet jag glömde, det var typ bara det jag hade tänkt köpa, men kom ut med två proppfyllda ica-kassar, så det kan gå!

När jag kom till kassan skulle det kosta 543 kr.
Efter jag dragit Icakortet och gett alla kuponger jag hade, så fick jag betala 341 kr.
200 spänn i rabatt är riktigt bra!

Jag är duktig på det där med kuponger, jag har jämt börsen full med alla kuponger som jag klipper ut.
Ofta är det rätt bra rabatter.

Libero tex, brukar skicka kuponger, "köp 2 paket blöjor och få 50 kr rabatt", sen brukar dom även ha på affären "köp 2 paket och få 50 kr rabatt", och dom två går att kombinera, då får man ett helt paket på köpet!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Läst i kapp alla inlägg, var en del. Vad flitig du är. Det var inte dåligt att få så mycket rabatt. Kram

2011-09-22 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0