Jag har..

* Hällt ut alla hennes leksaker
* Kollat igenom all smutstvätt
* Dammsugit hela huset och sen kollat i dammsugarpåsen
* Kollat under alla sängar och soffan
* Tagit borta ALLA soffdynor
* Vänt upp och ner på alla skor i hallen
* Kollat i kylen och frysen i dom nedre delarna
* Kollat i köksskåpen
* Tömt alla kuddar från hennes tält
* Kollat soptunnan på tossi
* Kollat i skrivbordslådorna och alla andra lådor i hennes höjd
* Renbäddat våra sängar
* Kollat runt hela skörbordet
* Dragit fram hela soffan och kolla bakom den ordentligt
* Kollat garderoberna i hyllorna på hennes höjd
 
Jag har även försökt leka "kommer du ihåg hur roligt det var att låsa skåpet igår, vi gör det idag igen, bara du tar fram nyckeln leken"


Men nyckeljävlen är borta

Jag blir galen på sånt här, jag vet inte ens vars jag ska leta nåmer, känns som jag har kollat överöverallt.

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0