Jäkla Choklad

Jag kan verkligen inte ha choklad hemma, jag går och ta en bit hela tiden.
Nyss var jag liksom tvungen att äta 8 rutor Marabou med krossad Daim i.
Åh det är så gott!


Idag sänder jag en extra tanke till min kära vän oxå!
Hoppas du mår bättre snart! <3


Nyss ringde CV jag ska å träffa dom nästa vecka.
Hon trodde det skulle bli svårt för mig att få gå utbildningen som jag ska gå.
Eftersom komunen måste betala den, det kommer dom förmodligen inte vilja göra eftersom jag redan har massa utbildning, för första gången är det negativt att vara utbildad alltså i mitt liv.

Nånå, jag ska tjata och tjata tillslut kanske man får :)

Heipa


Kommentarer
Postat av: Emeli

Choklad är verkligen alldeles för gott!! Det går inte sluta äta! =)

2011-09-29 @ 19:11:47
URL: http://queene.blogg.se/
Postat av: Therese

Trist med utbildningen! Kram

2011-09-29 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0