Skit oxå..

Agnes ska få ett eget rum, äntligen.
Så vi ska sälja alla möbler i lillrummet.
nu har jag lagt ut allt på blocket, bla ett skrivbord, och det är en som mailat om det.

Så här ser det ut


Agnes höll på leka med nyckeln till skåpet när jag fotade, och gissa, nu är den BORTA.
Jag hittar den ingenstans, jag har vänt upp och ner på hela huset nu, jag vet som inte ens vars jag ska fortsätta leta, så jäkla typiskt.
Och det var två nycklar som satt ihop i en nyckelring så nej, hon kan inte ha ätit upp den.


Vi ska även sälja vår bäddsoffa.
Så här ser den ut, om nån vill köpa är det bara säga till!

Vi har även ett Lack soffbord, det stora, i björk, som vi vill bli av med, det hade jag faktiskt kunna tänka mig att ge bort gratis, så om nån vill ha det får ni ta med mot avhämtning:)

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0